23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Hvor vigtig er kundeservice og support fra din leverandør for dig?

Vi har i hvert fald 5 grunde hvorfor kundeservice er vigtig for os: 5 grunde hvorfor vi ikke vil møde eller bruge chatbots, kontooprettelser, og tvunget serviceapp download!

Forleden skulle jeg udrede en hel enkel track & trace sag. 

Det viste sig at være tæt på umuligt fordi jeg mødte en chatbot som endnu ikke var så intelligent....
Næste mulighed var at oprette en konto, sikkert for at komme i kontakt med en chatbot....
Jeg kunne også download en app, sikkert for at komme i kontakt med en chatbot....

Puha en omgang, primært for mig som kunde, og dernæst for virksomheden som gik glip af at have mig i røret. 

Naturligvis er det en god ide  at automatisere funktioner som kan automatiseres. 
Kunsten er at afdække alle mulige henvendelser, hvis ikke så taber alle på automatisering. 

Vi synes at der i hvert fald er 5 grunde til at opreholde en god kundeservice. 
Både for kunder selvfølgelig men en kundeservice har såsandelig også en værdi for virksomheden selv. 

Læs om de 5 gode grunde på dette link: 
https://solutionweb.dk/hvor-vigtigt-er-kundeservice-og-support-for-dig-vi-har-i-hvert-fald-5-grunde-hvorfor-kundeservice-er-vigtig-for-os/

Vi servicerer gerne med kundeservice på vores løsninger, således at vi hjælper med rådgivning og løsninger i forhold til: 
ordrehåndtering, ruteplanlægning, ruteoptimering. CO2 rapportering, tidsregistrering, chauffør apps, bogholderikoblinger, kontakt management, digitale dokumenter, digitale køreseddler, first mile, hub to hub, last mile, flådestyring, eco driving, køre hviletid, tachograf, asset management, online cmr fragtbrev, gps tracking et en del mere. 

Kontakt mig gerne hvis du vil vide mere :-)

Mvh 
Dan Holm 
dh@solutionweb.dk
40558016

 

Solutionweb ApS - |Apps|Tracking|Web Kodning|
Grusbakken 18
2820 Gentofte
Gentofte Kommune
Danmark
CVR nummer: DK32934471

Kontaktperson

DH

Send til en kollega

0.109