23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Volvo markedsleder i 2008

28 procent af de indregistrerede lastbiler i Danmark i 2008 var fra Volvo.

28 procent af de indregistrerede lastbiler i Danmark i 2008 var fra Volvo.

Dermed er Volvo markedsleder i lastvognssegmentet over 16 tons på det danske marked. Totalmarkedet faldt med 7,5 procent til 5509 lastbiler, hvoraf Volvo stod for de 1542.

- I det omskiftelige marked vi oplevede i 2008 er det glædeligt at kunderne holder fast i Volvo som den foretrukne samarbejdspartner. Det betyder meget i vort fortsatte arbejde, at det benhårde arbejde der gøres ude i forhandlerleddet for at fastholde og udbygge kunderelationerne, virkelig bærer frugt, siger markedskommunikationschef Peter Andersen fra Volvo Lastvogne Danmark.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109|instance-web04