23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Volvo på førstepladsen

Volvo blev Danmarks største lastvognsmærke i det middeltunge og tunge segment i 2007 med en samlet markedsandel på 27,8 procent

Volvo blev Danmarks største lastvognsmærke i det middeltunge og tunge segment i 2007 med en samlet markedsandel på 27,8 procent

Volvo tegnede sig således for 1.764 lastbiler i segmentet (27,3 pct.), mens der blev registreret 1.568 Scania-lastbiler (24,3 pct.) MAN tegnede sig for 1.229 (19,0 pct.) Mercedes 791 (12,2 pct.), DAF 675 (10,4 pct.), Iveco 300 (4,6 pct.), Renault 133 (2,1 pct.) og gruppen ”Andre” tegnede sig for to lastvogne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.079|instance-web01