23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Blød DSV-strategi på hårdt marked

DSV er gået i gang med et storstilet HR-projekt over tre år for alle de 2.500 ansatte i Danmark. Målet er at blive en af Danmarks allerbedste arbejdspladser

DSV er gået i gang med et storstilet HR-projekt over tre år for alle de 2.500 ansatte i Danmark. Målet er at blive en af Danmarks allerbedste arbejdspladser

Globalt har DSV ca. 19.000 ansatte inden for transport og logistik og egne lokationer i 53 lande, services i mere end 100 lande og en forventet omsætning i Danmark på 7,1 mia. kr. og globalt på 4,8 mia. euro i 2007.

- Jeg er ikke i tvivl om, at langt de fleste virksomheder vil være blandt de allerbedste arbejdspladser. Men det kræver mere end ord, og det er ikke et mål, som man når fra den ene dag til den anden. Og slet ikke med 2.500 ansatte på vidt forskellige arbejdspladser lige fra kontor til lager.

Hele denne uge er døbt ”HR-event ugen” under sloganet ”lidt bedre hver dag”, og her sætter vi med daglige events dagsordenen for at komme i dialog med medarbejderne og skabe fundamentet til en solid HR-platform med fokus på både Human Resources, salg og Lean, siger HR direktør i DSV, Thomas Thorsøe, der for nylig er kommet til DSV efter syv år i Netto som personalechef.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.109