Knud Hansen opprioriterer afdelingerne i Padborg, Vejle og Brøndby, mens afdelingerne i Esbjerg og Slagelse lukkes ned og erstattes med mobil service.
OneStop-konceptet blev lanceret af Knud Hansen-koncernen i 2005 for at kunderne kan indkøbe og få serviceret og leveret flere ydelser på ét sted.
- KH OneStop er i dag en stor succes, ikke mindst fordi det reducerer tiden, hvor materiellet holder stille og er uproduktivt, men også fordi kunderne overlader koordineringen og styringen til os og således selv slipper for at bruge tid på dette, siger adm. direktør Knud Henrik Hansen og tilføjer:
Kundernes efterspørgsel på vores ydelser er markant stigende i de afdelinger, hvor vi tilbyder OneStop konceptet fuldt ud, og vi har derfor besluttet at fokusere på større OneStop centre placeret i strategiske knudepunkter rundt i Danmark.
Beslutningen omkring større OneStop centre medfører, at Knud Hansen koncernen opprioriterer i Paborg, Vejle og Brøndby men lukker i Esbjerg og Slagelse. Afdelingerne i Århus og Odense videreudvikles fortsat og vil fungere som støttepunkt er for de større OneStop centre.
Mobilservice
- Mobilservice giver mulighed for, at vi kan tilbyde vores kunder en hurtig og effektiv service i de områder, hvor vi ikke er repræsenteret. Hvad enten det drejer sig om service af kølemaskiner og lifte, lettere reparation af trailere, montering og reparation af overvågningsudstyr eller dekoration af materiellet, så kan dette klares dér, hvor materiellet befinder sig, siger Knud Henrik Hansen.