23948sdkhjf

Delhi skiftes ud med Madras

Selskabet har hidtil opereret to ruter mellem Skandinavien og Indien, henholdsvis København-Delhi og København-Bangalore. Begge ruter én gang ugentligt og med fly, der opererer mellem Chicago og Singapore.

Fra nu er Delhi skiftet ud med Madras i Sydindien ? stadig én gang ugentligt.

- Det er vore store fordel, at vi har den fleksibilitet, der skal til, for hele tiden at kunne justere netværket i takt med markedets behov og udviklinger, siger Kim Irmov, Singapore Airlines Cargo regional manager Nordic and Baltic region. Vi har vores europæiske knudepunkt i Bruxelles, hvorfra vi har daglige, nogle gange fler-daglige forbindelser til og fra Singapore. Derfor kan det for os give god mening at flyve eksempelvis én gang om ugen mellem København og indiske destinationer ? og rykke rundt på dem efter skiftende behov; der er jo altid en effektiv backup via Bruxelles!

Fragten vigtig

- Vi så således, at Delhi ikke indfriede forventningerne til ind- og udgående fragt. Det er jo ikke nok, at der måske er fragt nok fra København til Delhi. Der skal også være fragt at hente i Delhi for den videre tur til Singapore ? og omvendt. Derfor traf vi beslutningen om at flyve til Madras i stedet. Efter vore analyser opfylder denne destination bedre vore forventninger.

- Derimod har Bangalore til fulde levet op til alle forventninger på både im- og eksportsiden, og denne destinationer er derfor fortsat på kortet. Fra Skandinavien er det ikke mindst telecom-udstyr, der driver værket, men det har vist sig, at også andre brancher bidrager betydeligt.

Syv fragtere

Singapore Airlines Cargo har også efter denne nylige justering syv ugentlige fragtere igennem Københavns Lufthavn.

-----

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.062