23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mærsk Line en realitet

Som omtalt i e-nyt forleden indfører A.P. Møller Mærsk i dag sit nye brand, hvor Maersk Sealand efter købet af P&O Nedlloyd, skifter navn til blot Maersk Line.

Som omtalt i e-nyt forleden indfører A.P. Møller Mærsk i dag sit nye brand, hvor Maersk Sealand efter købet af P&O Nedlloyd, skifter navn til blot Maersk Line.

Det sker imidlertid på en diskret måde i betragtning af den nuværende situation, men fremgår af rederiets hjemmeside. Om diskretionen siger A.P. Møller - Mærsk-talsmand Jacob Larsen til RB-Børsen:- Vi har vurderet, at med den nuværende situation er det fornuftigt at nedtone lanceringen lidt.

Mærsk oplyser, at hovedparten af P&O Nedlloyds skibe vil være faset ind i netværket I løbet af februar. Og de fleste af ruterne vil være på plads med det nye brand i midten af marts. Det hele skal være integreret i juni måned, oplyser Mærsk Line.

-----

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094