23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Logitrans skifter image

Virksomheden producerer internt transportmateriel til mere end 35 lande verden over, har været inde i en rivende udvikling og vil nu styrke sin position som en af markedes stærkeste leverandører

- Vores fem kerneværdier - kvalitet, viden, fleksibilitet, logik og performance - skal kunne genkendes i alle vores aktiviteter - lige fra den måde vi kommunikerer på internt og eksternt til vores produktudvikling og valg af medarbejdere!, siger Henning Lyager, salgs- og marketingchef.

Som en del af processen indfører Logitrans et nyt logo og en helt ny hjemmeside

sammen med et helt ny design af virksomhedens profil.

- Vores nye logo tager sit udspring i samspillet mellem brugeren af vores produkter og vores produktudvikling - altså samspillet mellem menneske og produkt. Et samspil baseret på evig forandringsvillighed og fleksibilitet, som er altafgørende i dag, siger Henning Lyager, som samler virksomhedens værdier i ét begreb: ?Nul Bøvl?

Logitrans-produkterne forhandles i Danmark af NP Trucks med afdelinger i Horsens

og Roskilde

-----

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094