23948sdkhjf

Elektroniske kanaler er fremtiden

-Vores mål er, at andelen af elektroniske bookinger i 2005 skal være oppe på 60 procent, siger Nils Hald, Lufthansa Cargo?s kommunikationschef. Samme år skal andelen af bookinger via call-centre være 35, og kun fem procent skal være booking på traditionel vis via telefon eller fax. Elektroniske bookinger sparer både tid og penge og bidrager samtidig afgørende til kvalitet og datasikkerhed.

Nils Hald kan melde, at andelen af e-bookings på det tyske marked nu er 40 procent, men worldwide ligger tallet lavere.

Før tid

-E-bookinger er dog støt stigende overalt, så jeg tror faktisk, vi når det samlede mål på de 60 procent før tid, siger Nils. Al erfaring viser, at vore kunder er positive over for e-bookings og anvender dem mere og mere.

Lufthansa Cargo?s e-bookings kommer ind via en række elektroniske kanaler ? Traxon, Tradevision og ikke mindst GF-X.

-----

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078