Speditions- og logistikvirksomheden Leman har længe arbejdet målrettet på at komme endnu tættere på kunderne. Det har resulteret i en stribe af kunderelationer, hvor det er partnerskabet, der er i fokus – til gavn for begge parter. Men i dag oplever Leman i stigende omfang, at kunder forventer tættere endnu samarbejder.
- Langsigtede partnerskaber...
Samarbejde med langt lys
Leman vil endnu tættere på kunderne med langsigtede samarbejder
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/93736099.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=5235&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=3181&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=401&accessToken=9b179e6aabb93eb423f0c4fa78aff82ec222e9e6b28d2ec91fd3c0086392f802)
Jesper Autzen, CEO i Leman i Danmark, fastslog, at den grønne omstilling vil påvirke alle aktører i forsyningskæderne. Derfor mener han også, at løsningerne skal findes i fælleskab. Foto: Lars Myrup Lassen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement