Speditions- og logistikvirksomheden Leman har længe arbejdet målrettet på at komme endnu tættere på kunderne. Det har resulteret i en stribe af kunderelationer, hvor det er partnerskabet, der er i fokus – til gavn for begge parter. Men i dag oplever Leman i stigende omfang, at kunder forventer tættere endnu samarbejder.
- Langsigtede partnerskaber...
Samarbejde med langt lys
Leman vil endnu tættere på kunderne med langsigtede samarbejder

Jesper Autzen, CEO i Leman i Danmark, fastslog, at den grønne omstilling vil påvirke alle aktører i forsyningskæderne. Derfor mener han også, at løsningerne skal findes i fælleskab. Foto: Lars Myrup Lassen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til SCMNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer