Det kræver effektivitet og hårdt arbejde, hvis man vil vinde i kampen om dagligvare-logistikken.
Det gælder i særdeleshed for en virksomhed som Wolt Market, der har en ambition om at kunne levere varerne til kunden på kun 30 minutter.
- Vi skal være mere effektive end alle andre dagligvarebutikker, siger virksomhedens direktør, Mikkel Freie...
Direktør: Effektivitet er nøglen til sejr i krigen om dagligvarerne
Dagligvareudbringning er svært at gøre profitabel, men hos Wolt Market mener man, at det kan lykkes hvis man får tilstrækkeligt med volumen
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/67770389.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=2688&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=1792&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=4bca6dae5330d6b234f046f1ca9274d1671bbe5274e5f5ad0a18227f766647b8)
Wolt Market åbnede sin første butik i Aalborg i 2021. Siden da har virksomheden udvidet og i dag har den 9 butikker, der fungerer som en form for distributionscenter for virksomheden. Foto: PR
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement