23948sdkhjf

Leman udvider i Sverige

Leman forstærker tilstedeværelsen i Sverige med tredje lokation ved Sveriges hovedstad

Den globale transport- og logistikvirksomhed Leman, der har hovedkontor i Greve syd for København, åbner mandag den 6. marts i den svenske hovedstad.

Leman Sverige er allerede etableret med et nationalt hovedkvarter i Helsingborg og et kontor i Gøteborg, så det er ifølge Leman selv meget naturligt også at etablere et kontor i Stockholm.

Stockholm-området har en befolkning på over 2,4 millioner menneske. Derfor er der også et meget stort forbrug og import i og omkring den svenske hovedstad.

Stockholm betragtes også som Sveriges teknologicenter med mange telekom- og IT-virksomheder.

- For Leman giver dette os chancen for at forblive tættere på vores kunder inden for disse segmenter og udnytte de muligheder, der opstår i denne del af Norden, siger Björn Söderbergh, Director Air & Sea, Leman Sverige.

Øget tilstedeværelse styrker forretningen

For Leman vil åbningen i Stockholm betyde, at forretningen vil styrke sin tilstedeværelse på et af de mest hurtiggående og dynamiske markeder i Norden.

- Vi vil kunne have et dedikeret salgsfokus på en del af Norden, som tidligere blev styret på afstand og uden lokal etablering, siger Björn Söderbergh og fortsætter:

- Vores eget kontor i Stockholm vil åbne flere nye muligheder for Leman at handle på, og vi ser konstant en efterspørgsel fra markedet efter den kundeservicefokuserede spedition, som Leman tilbyder vores kunder.

Store forretningsmuligheder fra et kontor i Stockholm

Ifølge Leman vil afdelingen i Stockholm fokusere på salg og forretningsudvikling for alle Leman-produkter. Kompetencen som Leman får ved at åbne i Stockholm er dog primært inden for luftfragt, og det er også det produkt, hvor virksomheden ser de største muligheder.

- Markedet i Stockholm er tæt forbundet med nærheden til Arlanda Lufthavn og de direkte ruter til nøglelufthavne rundt om i verden. Med etableringen af Leman i Stockholm og den kompetence, som vi får fra vores nye kolleger, ser vi en stor mulighed for at øge vores konsolideringer fra Norden til nøglemarkeder i Nordamerika og Asien, understreger Björn Söderbergh.

Kunder vil nyde godt af Leman åbning i Stockholm

Leman’s forretningsmodel er at forblive tæt på kunderne og tilbyde personlig kundeservice, hvor virksomheden kombinerer kompetencer og digitale værktøjer til den bedste kundeoplevelse.

- Ved at have vores egen etablering i Stockholm vil vi kunne tilbyde vores services til flere kunder i en del af Norden, hvor vi tidligere ikke var så aktive. Derudover vil Leman styrke vores kompetence inden for luftfragt betydeligt, og det vil have en positiv effekt for eksisterende og potentielle kunder, som er afhængige af pålidelige og hurtige luftfragtmuligheder til og fra Norden, afslutter Björn Söderbergh.

Leman er klar med offensiv strategi, hvis krisen kommer

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079