23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Scania og Slagelse Transportcenter A/S indgår stor serviceaftale

Fragtfirmaet Slagelse Transportcenter A/S har besluttet at outsource serviceansvaret for sine knap 30 Scania lastbiler – til Scania.

Fragtfirmaet Slagelse Transportcenter A/S har besluttet at outsource serviceansvaret for sine knap 30 Scania lastbiler – til Scania.





Det sker på trods af, at virksomheden råder over eget værksted.

- Vi har tegnet serviceaftaler på alle vores Scania lastbiler, for vi er overbeviste om, at Scanias specialister er mere effektive til opgaven end os selv. Så nu kan vi i endnu højere grad koncentrere os om at betjene vores transportkunder, siger direktør Jens-Ole Larsen, Slagelse Transportcenter A/S.

- Vi råder over mange lastbiler med meget forskellige servicebehov. Nogle af lastbilerne kører 20.000 km bykørsel årligt, mens andre kører op imod 175.000 km blandet by- og motorvejskørsel årligt, og derfor er det naturligt for os at overlade serviceansvaret til Scania, forklarer han.

Slagelse Transportcenter A/S indgår i Danske Fragtmænds landsdækkende netværk og dækker Midt- og Vestsjælland med egne fragtterminaler i Slagelse, Holbæk og Kalundborg.

Medvirkende til beslutningen om at outsource lastbilservicen ligger et ønske om at forbedre både driftsøkonomi og driftssikkerhed.

I Scania er man da også overbevist om, at man kan tilbyde en konkurrencedygtig løsning.

- Vi ved, at Slagelse Transportcenter A/S – lige som de fleste andre Scania-kunder - er meget afhængige af høj driftssikkerhed. Det kan vi tilbyde gennem vores indgående kendskab til hver enkelt af virksomhedens lastbiler, fortæller servicesælger Ernst Larsen fra Scania i Sorø, der står bag den store serviceaftale.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078