23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

ITD-mission: Branchens image

ITD’s generalforsamling gav i fjor fem millioner kroner til videreudvikling af imagekampagnen ’Holder DK Kørende’.

ITD’s generalforsamling gav i fjor fem millioner kroner til videreudvikling af imagekampagnen ’Holder DK Kørende’.





- Vi betragter arbejdet med image som et vigtigt, men også langt og sejt træk, som kun kan lykkes gennem involvering af branchens egne folk, siger ITD-direktør Jacob Chr. Nielsen.

Som det næste vil kampagnen etablere en kampagnegruppe, bestående af folk fra branchen, som kan sikre, at aktiviteterne i endnu højere grad tager udgangspunkt i branchen og bliver forankret i branchen.

- Tiden er måske ikke til store forkromede fælleskampagner for branchen lige nu. Men der er masser af optimisme og positive historier ude i de enkelte vognmandsvirksomheder og på vejene. Det er dem, Holder DK Kørende skal hjælpe til verden, siger Nielsen, der opfordrede medlemmerne til at deltage aktivt i arbejdet.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094