23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kundeservicemedarbejder nu på landevejen

Jan Ahrensbach har ønsket at udfordre sig selv, og det er Bevolas holdning at støtte vores medarbejders ønsker om personlig – og faglig udvikling, når mulighederne og evnerne er tilstede.

Jan Ahrensbach har ønsket at udfordre sig selv, og det er Bevolas holdning at støtte vores medarbejders ønsker om personlig – og faglig udvikling, når mulighederne og evnerne er tilstede.





Jan har længe gået med et ønske om, at prøve kræfter med den direkte kundekontakt i marken. Da Bevola har en hel klar fornemmelse for, at markedet inden længe vil begynde at bevæge sig i en positiv retning – baseret på regeringens vækstpakke, og behovet for udskiftning af det kørende materiel – så har det skabt et krav om mere kontakt til vores mange gode kunder.

Han startede i Bevolas produktion i september 2006, blev overflyttet til Bevolas kundeservice i februar 2007 og har derfor været en del af Bevola i snart 7 år. Så Jan er en erfaren Bevola-medarbejder, der igennem sine ansvarsområder har hjulpet kunderne med at finde gode løsninger gennem en tæt dialog. I sin karriere i kundeservice har Jan løbende været hos kunderne.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.11