23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Skifter tilbage på toppen

Skifter Lastbil A/S har vundet Volvos egen konkurrence indenfor kundetilfredshed og kvalitet, Second to None.

Skifter Lastbil A/S har vundet Volvos egen konkurrence indenfor kundetilfredshed og kvalitet, Second to None.

- Skifter Lastbil A/S har kundetilfredshed og fokus omkring kunderne som en af firmaets vigtigste kerneværdier, derfor er det en stor glæde og anerkendelse når målet om at være den bedste Volvo forhandler i Danmark, målt på kundetilfredshed opnås, siger Michael Hedegaard, eftermarkedschef for Skifter koncernen, der varetager salg af Volvo lastbiler i Syd- og Vestjylland.

Second to None er Volvos egen konkurrence indenfor kundetilfredshed, hvor alle afdelinger/funktioner analyseres anonymt.

Skifter Lastbil har gennem nogle år arbejdet med forskellige målsætninger og tiltag, som har resulteret i nogle omstruktureringer for at skabe mere nærvær til kunden. Ved at spørge kunderne om deres syn på et godt samarbejde, er Skifter kommet tættere på kunderne.

- Resultaterne herfra bruges dagligt i forsøget på at yde kunderne den bedste service, og med årets Second to None resultat kan vi nu se, at vi bestemt bevæger os i den rigtige retning, forklarer Michael Hedegaard.

Skifter har blandt andet valgt at prioritere kompetenceudvikling højt. Værksteds- og lagerpersonalet deltager således løbende i Volvos Vista-konkurrence, som er et vigtigt led for at højne personalets tekniske kompetencer.

- Når vi gentagne gange placerer os helt i top i denne konkurrence, både på landsplan og verdensplan, så er jeg overbevist om at det er noget medarbejderne tager med ind i jobbet, når kunderne skal betjenes, siger Michael Hedegaard.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078