Større udvalg af MultiTread-regummieringer
Dunlop MultiTread introducerer tre nye mønstre, der giver lastbil- og busfirmaer et endnu større udvalg og lavere driftsomkostninger.
De nye mønstre består af et et trailerdæk og et 19,5" trækdæk, samt et trækdæk til offentlig transport, der supplerer de eksisterende fjern- og regionaltransport og dæk til offentlig transport på alle hjul.
MultiTread er en del Dunlops regumierings sortiment, og selskabet betegner selv produktet som Mold Cure-regummieringer i premiumkvalitet og lover længere holdbarhed.
Mold Cure er regummiering fra kant til kant, som indebærer udskiftning af slidbanen og sidevæggene med nye materialer og vulkanisering af dækket i en presse.
Dunlop Multi Tread bygger kun på den nyeste generation af Dunlop-karkasser.
Regummiering er blevet et stadig mere vigtigt aspekt af økonomisk dæk-management, og nutidens transportfirmaer forlanger samtidig produkter med den bedst mulige ydelse. Dunlop MultiTread fremhæver at disse nye produkter angiveligt er de samme som ved nye Dunlop-dæk; højt kilometertal, god træk- og bremseevne i vådt føre så vel som præcise styreegenskaber og komfort, og frem for alt en lav kilometerpris.
MultiTread-sortimentet indeholdt tidligere trækdækket SP 444 i de tre mest populære størrelser såvel som citydækket til alle hjul 275/70R22.5 SP 372. SP444-dækket fås nu også i fem 22,5”-størrelser og tre 19,5”-størrelser. Blandt de nye dæk er også trailerdækket 385/65R22.5 SP 244 og dækket til offentlig transport 275/7R22.5 SP 472.
- Dunlop MultiTread giver operatørerne reel værdi for pengene. Disse alsidige dæk forlænger den nye generation Dunlop-dæks liv. Faktisk fordobler de deres levetid. Udgifterne til dæk udgør ca. 4 procent af et køretøjs samlede driftsomkostninger. Og det nutidens flådeoperatører ønsker, er både at formindske omkostningen pr. km og at kunne regne med effektiv service. Det er netop det MultiTread leverer, siger Hubert Moquet, Director Retread Operations Goodyear Dunlop EMEA.