Vestergaard topper i kundetilfredshed
Autohuset Vestergaard A/S fik førsteplads blandt de danske Volvo lastvognsforhandlere ved Second to none-awards.
Adm. direktør Hans Vestergaard modtog for nylig ved et forhandlermøde med den danske og nordiske Volvo ledelse et diplom på hæderen. En såkaldt ”Second To None Award” som Autohuset Vestergaard også opnåede i 2004, 2006 og 2007.
Det er kunderne, der har peget på Autohuset Vestergaard og med hæderen fulgte disse ord: Vinderen i Danmark har i 2009 arbejdet med kundetilfredshed på en kundefokuseret og systematisk måde, og har derigennem opnået et meget stærkt resultat i årets Second To None undersøgelse.
- Vi er utrolig glade og stolte over resultatet, siger eftermarkedschef Niels Tange Kristensen (foto). Uden tilfredse kunder kan vi ikke drive en fornuftig forretning og vi vil gerne takke vore kunder for den opbakning, der har gjort det muligt for os igen at indtage 1. pladsen.
For at blive endnu bedre har Autohuset Vestergaard igangsat en gratis serviceydelse – Volvo Service Plan - der går ud på at hjælpe kunderne med at planlægge, hvornår deres køretøjer skal til service. Kunden bliver ringet op, når det er tid for service. Autohuset Vestergaard stræber efter, at få aftalt en tid med kunden med det samme, sådan at alt kan være planlagt med alle reservedele, og den fornødne tid afsat.
- Vi oplever at der er stor efterspørgsel efter denne ydelse, og de kunder der allerede har takket ja, er meget tilfredse, siger Niels Tange Kristensen.