23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Chauffører med e-faktor

I tre dage har chauffører sunget og danset sig til en rolle i branchens reklamefilm.

I tre dage har chauffører sunget og danset sig til en rolle i branchens reklamefilm.





Castingen er del af den kampagne, som ITD/FDE over de næste tre år investerer 20 millioner kroner i og som bakkes op af store del af den danske transportbranche.

En vigtig brik i kampagnen er en reklamefilm, som skal sendes i løbet af foråret. Hundredvis af chauffører og medarbejdere i branchen har bakket op om kampagnen og 130 af dem har de seneste dage været til casting for at besætte rollerne i reklamefilmen.

Komponist og musiker Jesper Mechlenburg har lavet en rap/sang, som deltagerne har sunget både i kor og solo, for at finde de rigtige medvirkende.

- Men der er nu ikke noget X-faktor over det – der er ingen, der går gærdende hjem, forsikrer Jesper Mechlenburg, inden han varmer casting-deltagerne op med lidt rytmiske bevægelser og musik.

- Det har været superfedt at møde jer – i er hverdagens helte, som mange af os slet ikke er opmærksomme på er med til at sikre, at der er mad på hylderne og varme i husene, siger Jesper Mechlenburg, der efter tre dages casting hæfter sig ved deltagernes engagement og entusiasme.

Så selv om talentet eller charmen måske ikke rakte til filmen, så har chaufførerne i hvert fald vist e-faktor.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.08