23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Ét stop er nok

Service: Knud Hansen udvikler til stadighed sit one-stop-koncept.

Service: Knud Hansen udvikler til stadighed sit one-stop-koncept.

Af Gwyn Nissen

Kunderne er allerede i butikken – nu skal de sådan set bare rundt i alle afdelinger med indkøbsvognen. Knud Hansen A/S har gennem årene udviklet sig til transportbranchens service-supermarked.

- Vi har udviklet os i takt med, at branchens behov har ændret sig og vi kan i dag tilbyde mange flere ydelser. Det har fået os til at satse på One Stop-konceptet, hvor kunderne kan nøjes med én indgang til virksomheden, forklarer direktør Steen Nelting. Vores mål er at få flere hel-kunder, som gør brug af alle vores tilbud om både salg og service.

Satsningen sker på baggrund af Knud Hansens markedsposition på køleområdet, som fortsat er virksomhedens største forretningsområde. Knud Hansen Køleanlæg/Thermo King har ifølge Steen Nelting en dominerende markedsandel på omkring 70 procent:

- Det er vanskeligt at vokse meget mere på dette område, og derfor går øvelsen ud på, at væksten især skal foregå på de andre forretningsområder. Det kræver blandt andet, at vi internt bliver bedre til at henvise til hinanden, så vi sammen med den nye trailer også sælger for eksempel presenning, skrift og overvågning.

- Vi er blevet bedre til det med årene, men vi kan nå endnu længere, vurderer Steen Nelting.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.063|