Dansk Erhverv sætter i sit seneste nyhedsbrev fokus på et stigende problem for danske netbutikker. De oplever nemlig, at et stigende antal kunder, klager over manglende levering af varerne.
Det er ikke noget nyt problem, at pakker ikke når frem til modtageren. Det nye er ifølge Dansk Erhverv, at antallet af klager over manglende – eller ukomplette...
Forsvundne pakker er et stigende problem for webshops
Flere webkunder klager over manglende levering af pakker – til stor frustration for webbutikkerne, der mener pakkerne faktisk er leveret og modtaget

Pakker under sortering. Webbutikker oplever i stigende omfang, at kunder efterlyser pakker, der er registreret som leveret. Foto: Lars Myrup Lassen
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til SCMNews, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer