23948sdkhjf

Tysk forbrugertillid stiger – kan give medvind til dansk eksport

Forbedrede økonomiske og indkomstforventninger giver forsigtig optimisme i Tyskland, men forbrugerne holder stadig igen med at bruge penge.
En ny markedsundersøgelse fra det tyske analyseinstitut NIM og NIQ viser, at tyske forbrugere begynder at se mere positivt på økonomien og deres egne indtægter. Det skaber håb om en vending i Europas største økonomi – en udvikling, der kan få stor betydning for Danmark, som har Tyskland som sin største eksportdestination.

Det samlede forbrugerklim...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125