23948sdkhjf

Spred dit budskab til transportbranchen med en sponsoreret artikel i vores trykte medie!

Hvad er en sponsoreret artikel?
En sponsoreret artikel er en artikel, hvor du som virksomhed selv bestemmer indholdet fra start til slut. Det betyder, at vores journalister ikke redigerer i indholdet, som de vil gøre i en almindelig artikel.

Så du bestemmer selv:
- Hvad artiklen skal omhandle
- Hvor lang den skal være
- Hvor mange billeder den skal indeholde

Artiklen vil så blive bragt i den udgave af Transport Today, som passer jer bedst.

De eneste krav vi har til artiklen er, at den ikke omhandler: Reklame for politiske partier, kviklån, gamling og pornografisk materiale.
Ligeledes skal det fremgå af artiklen, at den er sponsoreret, hvilket gælder for alle de artikler, som vores journalister ikke er involveret i.

Hvorfor vælge en sponsoreret trykt artikel frem for en sponsoreret online artikel?
De trykte medier har visse fordele:
Trykt reklame bliver af kunder taget mere seriøst i forhold til annoncer på internettet.
Den trykte sponsorerede artikel vil føles som en integreret del af magasinet, da den vil have form og udseende som de almindelige artikler.
Ved at gøre brug af et iøjefaldende layout, kan virkningen hos læserne forstærkes.



Hvordan differentierer en trykt sponsoreret artikel sig fra en almindelig annonce i magasinet?
Med en trykt sponsoreret artikel får du mulighed for virkelig at gå i dybden med din kampagne, da du ikke bare visuelt får meget større råderum, men lige ledes tekstmæssigt kan sprede dit budskab over flere sider, alt efter hvad du aftaler med os.

For inspiration:
Er du i tvivl om, hvordan en sponsoreret artikel kan se ud, kan du se hvad disse virksomheder har gjort:
Amesto Solutions
LEMAN
OiSTER

Hvis du ønsker at vide mere om mulighederne for en egenproduceret artikel, så kontakt:

Salgskonsulent
Henrik Kristensensen
Tlf: 4358 4541

Mail: Hbk@dtmedier.dk

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125