23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Krone skruer op for digital marketing

Trailerproducenten ansætter ny marketingschef.

Simon Richenhagen (31) er udnævnt til marketingchef for Krone Commercial Vehicle Group med virkning fra 1. august 2021. Richenhagen, der har arbejdet i marketingafdelingen hos Krone siden 2016, senest som brand manager, fokuserede overvejende på udviklingen af digitale marketingkoncepter og om brandpositionering af Krone.

- I de senere år har Simon Richenhagen videreudviklet Krone-mærket og givet det en stærk position, især i det digitale miljø. Vi er derfor glade for, at han - sammen med det dynamiske team - nu bæredygtigt og kreativt vil drive den videre internationalisering og digitalisering af Krone-mærket, siger Frank Albers, managing director for Sales & Marketing hos Krone.

Simon Richenhagen glæder sig til den nye udfordring:

- Vi sigter mod at gøre vores marketing endnu mere digital i fremtiden. Vores mål er at skabe kundeorienteret marketing, der giver vores kunder og potentielle nye kunder merværdi i hver interaktion med Krone. På den måde skal vi mestre balancegangen mellem automatisering af marketingprocesser og vores fysiske nærhed til kunden, siger han. /anga.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|