Krone skruer op for digital marketing
Simon Richenhagen (31) er udnævnt til marketingchef for Krone Commercial Vehicle Group med virkning fra 1. august 2021. Richenhagen, der har arbejdet i marketingafdelingen hos Krone siden 2016, senest som brand manager, fokuserede overvejende på udviklingen af digitale marketingkoncepter og om brandpositionering af Krone.
- I de senere år har Simon Richenhagen videreudviklet Krone-mærket og givet det en stærk position, især i det digitale miljø. Vi er derfor glade for, at han - sammen med det dynamiske team - nu bæredygtigt og kreativt vil drive den videre internationalisering og digitalisering af Krone-mærket, siger Frank Albers, managing director for Sales & Marketing hos Krone.
Simon Richenhagen glæder sig til den nye udfordring:
- Vi sigter mod at gøre vores marketing endnu mere digital i fremtiden. Vores mål er at skabe kundeorienteret marketing, der giver vores kunder og potentielle nye kunder merværdi i hver interaktion med Krone. På den måde skal vi mestre balancegangen mellem automatisering af marketingprocesser og vores fysiske nærhed til kunden, siger han. /anga.