Tysk logistik til hele verden

Den tyske logistikvirksomhed Time Matters kom ud af 2019 med en omsætning på 114,8 mio. euro.
I det forgangne år fokuserede Time Matters særligt på opbygningen af dens internationale aktiviteter, investerede i udvidelsen af netværket, digitaliseringen af kerneforretningen og løsninger inden for bæredygtig lufttransport.
Selskabets globale Sameday Air netværk voksede til 11 stationer i en række lande – herunder Kina, Japan, Singapore og Thailand.
Herudover blev 16 nye stationer tilføjer til Afrikas Global Express Airfreight netværk.
Alexander Kohnen, administrerende direktør i Time Matters:
- I 2019 tog vi den rigtige beslutning om at fortsætte investeringerne i udvidelsen af det globale netværk, på trods af svære globale markedsvilkår, og vores kunder har belønnet os for dette. 2020 kommer med yderligere udfordringer i form af COVID-19 udbruddet. Som operatør inden for nødlogistik er vi godt positioneret på trods af de meget dynamiske forandringer, siger han. /anga.