23948sdkhjf

DSV lancerer elevkampagne

50 ledige elevstillinger fra september.

DSV lancerer nu en ny elevkampagne, der skal sikre fremtidens speditører.

- Der er skarp konkurrence i branchen om de unge talenter. DSV er Danmarks største transport- og logistikvirksomhed, men vi ved, at for de unge i dag er det muligheden for at udvikle sig individuelt, der er det vigtigste. Derfor har vi stor fokus på talentudvikling og karrieremuligheder for den enkelte, siger Ulla Anholm, HR Business Partner og elevansvarlig i DSV.

I den nye kampagne vil DSV gerne vise, hvordan hverdagen ser ud for en speditørelev. Derfor præsenterer tre elever deres egen historie, og på DSV’s elevsite tages der udgangspunkt i eksempler og cases fra eleverne selv.

- Som speditørelev i DSV får man et stort ansvar. Vi tror på, at den personlige udvikling og læring for alvor tager fart, når vores elever indimellem bliver skubbet ud på dybt vand. Vores ledere og oplæringsansvarlige har så mange års erfaring med elever, at de tror på et potentiale i den enkelte, som eleven måske ikke engang selv tør stole på endnu, og de ved, hvad den enkelte elev kan magte, siger Ulla Anholm.

DSV’s administrerende direktør, Jens Bjørn Andersen, startede selv som elev i 1988.

Der er 50 ledige elevstillinger i 2020 med opstart i september, lyder det fra selskabet. /anga.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.141