23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på SCMNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fornyelse hos Renault

Chefen for Renault Trucks, Heinz-Jürgen Löw, løfter sløret for, at alle producentens modeller skal fornys.

Chefen for Renault Trucks, Heinz-Jürgen Löw, løfter sløret for, at alle producentens modeller skal fornys.





Processen begynder i juni 2013. Samtidig påpeger Peter Karlsten, Executive Vice President for EMEA Salg og Marketing i Volvo Group, betydningen for, identiteten af hver enkelt af koncernens fem brands (Renault Trucks, Volvo Trucks, Mack Trucks, UD Trucks og Eicher).

- Hvert mærke har sin unikke arv og egenskaber, sine karakteristiske kunderelationer, service-netværk og produkt line-up, siger Karlsten, der ser et ”enormt potentiale i Renault Trucks brand”:

- Vi er meget begejstrede for de vækstmuligheder vi ser fremadrettet.

I juni 2013 vil Renault Trucks påbegynde fornyelsen sine modeller indenfor segmenterne Lang-distance, Byggeri og Distribution.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.068