Som et led i MANs salgsstrategi på det danske marked, har lastvognsimportøren styrket sin salgsorganisation i løbet af 2012.
Frank Nielsen
, 40, har tidligere på året overtaget funktionen som national salgschef, og har dermed det overordnede ansvar for MANs samlede salgsaktiviteter i Danmark. Frank Nielsen har en mangeårig erfaring fra lastbilbranchen og har i de seneste år haft en ledende stilling i MANs salgsafdeling. Frank har sideløbende med karrieren hos MAN, taget en lederuddannelse hos MAN Acadamy, som er navnet på MANs internationale lederudviklingsprogram.
Nicolai Sperling, 43, skal - ved siden af jobbet som Key Account Manager, med kontakt til landets absolut største lastbilkunder - ligeledes varetage opgaven som salgsleder for Region øst, hvilket primært vil sige København og Nordsjælland.
Nicolai har ligeledes gennemført MANs lederuddannelse.
, 32, er udnævnt til regional salgschef med ansvaret for salget i region Syd- og Sønderjylland. Ved siden af salgsansvaret, fortsætter Peter med at betjene egne kunder i Kolding området.
, 39, blev i sommers ansat som salgskonsulent hos MAN i Padborg. Søren har mange års erfaring fra opbyggerbranchen og kommer til MAN fra SAWO A/S.
Jørgen Andersen, 48, er netop tiltrådt som Key Account Manager, med fokus på salg af lastbiler til større kunder i Jylland. Jørgen har sin base hos MAN i Esbjerg. Jørgen har en lang erfaring af både salg og service af lastbiler og har igennem de seneste år været salgskonsulent for Mercedes.