Onlinebutikken Boozt var i andet kvartal udfordret af lavere efterspørgsel hos kunderne.
Det fremgår af den svenske tøjforhandlers halvårsregnskab, som er blevet fremlagt fredag morgen.
I april og særligt maj var kunderne tilbageholdende, mens det vendte en smule i juni.
På trods af modvinden holder Boozt fast i forventningerne til regnskabsåret...
Online-gigant fastholder forventninger på trods af tilbageholdende kunder
Boozt fastholder forventningerne til 2025, som lyder på en omsætningsvækst på mellem nul og seks procent

Hermann Haraldsson Boozts administrerende direktør, Hermann Haraldsson, er tilfreds med selskabets andet kvartal, som har været præget af lavere efterspørgsel hos kunderne. (Arkivfoto). Emil Hougaard/Ritzau Scanpix
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement